Jealous Towards You

by - February 18, 2014

Greetings and Assalamualaikum to all.

Malam ni entry nak luah perasaan je. Entry yang kurang berinformasi juga. Probably. So, I'm jealous towards you. Yes, YOU. The one yang dapat BE/CPUV for this month. Tapi jealous sikit je lah, sebab, rezeki tu boleh dicari dan rezeki tu Allah juga yang bagi. Kalau jealous overdose dengan mereka yang dapat rezeki dari Allah, bukan ke kita ni dah tergelincir hampir-hampir nak masuk kumpulan yang tidak bersyukur dengan nikmat Allah? Fikir-fikirkan.


Till then, just give a big smile, smile and smile again. Allah bagi kita rezeki dapat sedut oksigen yang free ni. Said Alhamdulillah, Thank You Allah for all this rezeki yang Allah bagi. Bersyukur.. See, nampak tak betapa entry ni macam goyah tak ada point dan susunan yang agak tercampak sana-sini. Mood mengantuk sangat. Menjadi seorang pra-pekerja ni, baru dapat kurasakan betapa seorang ayah/mak penat cari rezeki siang malam nak bagi kat kita. Yang bergelar seorang pekerja, anda memang seorang yang sangat hebat. 

Sebenarnya, malam ni nak share cara macam mana nak hantar ticket kat nuffnang. Kenapa perlu hantar ticket dekat nuffnang? Sebab nakkan jawapan. Tanya ja apa-apa soalan yang anda tak puas hati, soalan yang bermain di fikiran anda pasal nuffnang, CPC, how to get CPUV, what is the tips on getting CPUV dan banyak lagi lah. 

Nah, step-step dia :

1. Klik laman web Nuffnang dulu pape hal pun. http://www.nuffnang.com.my/
2. Sign in account anda. Then scroll bawah sikit, akan jumpa Contact Us. Klik situ.

 3. Then akan appear page Contact Us macam kat bawah ni. Tekan SUBMIT TICKET.


4. Nak tanya apa dekat Nuffnang? Ni ha, boleh klik2 situ mana yang rasa sesuai.



5. Next step, Isi je form yang appear after anda tekan NEXT button.


6. Dah siap isi soalan yang nak ditanya tu, tekan je Submit. Nanti leh check kat e-mail reply from Nuffnang. Okey, dah siap. A fren of mine cakap, dengan menghantar ticket dekat nuffnang ni boleh upkan lagi chance untuk dapat CPUV. Dan ternyata terbukti. Try lah. Hehe. Tapi kena lah make sure, unique visit (uv) blog anda at least 200 a day. Maintain yang tu dulu untuk newbie blogger. Then upkan lagi 500 UV daily.

That's all from Shad, Nunyte. Tido lu, esok keje.

You May Also Like

2 Comment

  1. Alhamdulillah ^^
    If we are grateful, Allah will add more than what He already gave to us :D
    I still don't have nuffnang haha

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum shad, wahh bagusnya siap ada tutorial... hehe akak takda nuffnang ~~~

    ReplyDelete

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You