Menang Top 5 Bulanan di #JBTcontest2015

by - February 10, 2015

Greeting and Assalamualaikum to all.

Alhamdulillah, bersyukur kita pada yang yang maha Esa. Tak tau nak cakap macam mana. I'm speechless. Dan terharu sangat lepas view announcement ni. Thank you so much kepada japanbudgettrip dan ayaharif.blogspot.com.

Tahniah kpd pemenang #JBTcontest2015 peringkat bulan Januari. 
Top 5 bulanan layak utk ke peringkat akhir dgn hadiah utama adalah 
pakej percutian dari #japanbudgettrip.

Alhamdulillah.

japan budget trip

Entry bulan Januari 2015 yang lepas berkenaan dengan Jepun sebagai tempat pelancongan utama -Pakej Percutian Ke Jepun. [Link Entry Lepas]. Seriously, lama jugak ada dalam draf. Searching info here and there. Alhamdulillah, terima kasih kepada 3 orang juri yang telah memilih entry tu dlm senarai top 5.

Entry untuk bulan Februari dengan tajuk 5 Keunikan Negara Jepun masih dalan draf lagi. Shad tengah dan masih mengumpul info-info berkaitan. Maklumlah tak pernah ke Jepun kan, searching information yang betul itu satu keutamaan. Jangan segan-silu tau kalau anda nak kongsi dengan shad info2 berkaitan dengan keunikan Jepun ni. Drop je komen kat bawah. Mana tau, kot-kot Shad dapat peluang fly ke Jepun Free tu kan. Hoho.

Kalau ada yang nak join, jom terjah entry Bonus Awal Tahun kat blog ayaharif.blogspot.com. [KLIK LINK SINI]. Mana tahu ada rezeki kita menang hadiah bulanan dan rezeki ke Jepun kan. Amin.

For more detail, visit the site ya.


=====================
Another oshem things here. Klik banner kat bawah ya. 
You'll find it very interesting jugak.


Jom Masak dan Tebus Wang Tunai | It's Simple and Best!

You May Also Like

12 Comment

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You