Cara Dapatkan Earning Masyuk dengan 8share

by - September 19, 2014

Greetings and Assalamualaikum to all.

Terasa rindu pulak dengan 8share ni. Dah lama tak main dan mengaktifkan diri. Ada yang belum tahu tentang 8share? Boleh baca selanjutnya di SINI (Daftar 8share tambah duit poket) ya. 8share sekarang dah berwajah baru. Website dia lebih awesome rite? Kat bawah ni current earning Shad setelah sekian lama tak aktifkan diri. Sebelum-sebelum ni ada la kot dah 4 - 5 kali cashout. Paling banyak pernah cashout RM99 ringgit. Shad ni pantang sikit, suka sangat on9 shopping kan, apa lgi, tekan cashout selalu la dekat 8share tu. malas tunggu bebanyak.


Cara Dapatkan Earning Masyuk dengan 8share

Untuk hari ni, terasa nak share dengan anda-anda yang ada account 8share, macam mana nak dapatkan earning yang masyuk dengan 8share ni. Nak share dengan anda macam mana caranya nak bagi orang klik iklan tu kan.

1. Rajinkan diri anda untuk share di media social yang anda ada seperti Facebook, Twitter, Google Plus dan semua-semua lah. Kalau anda ada account 8share, tapi anda tak share iklan tu, macam mana orang nak klik dan view iklan tu? Macam mana earning nak naik? Ye dak.


2. Gunakan ayat-ayat yang lebih menarik perhatian pembaca untuk view iklan tu. Alorh, uolls kan pandai guna ayat-ayat menggoda, gunakan kepakaran itu yea.

3. Bagi yang mempunyai blog, anda boleh kreatifkan lagi cara penyampaian sesuatu iklan tu. Contohnya, sekarang ni tengah ada promosi tiket murah dari Air Asia, apa kata tulis satu entry, letak gambar kasik lebih cantek. Letak jugak ler link iklan promosi tadi tu. Kan dah dapat idea jugak nak update blog. 


4. Bagi yang mempunya Fanpage Facebook, anda boleh meriahkan page anda dengan segmen-segmen yang simple di page dengan syarat klik iklan 8share tadi. Apa orang kata, what you give is what u get. Kat dunia ni, berapa ramai sangat yang nak bagi sesuatu tu tanpa mengharapkan balasan kan? Oppss..

5. Bagi yang pernah menganjurkan Giveaway atau segmen di blog, atau anda adalah seorang peserta, pernah tengok ada syarat klik iklan kan? Tu pun salah satu cara jugak nak kasik earning up. Apa salahnya kita sebagai peserta, klik satu kali iklan tu kan, anggap saja sedekah. Duit tu untuk pos hadiah bila korang menang jugak tu. Hehe. 

6. Empunya blog, anda memang punyai baanyakk cara nak dapatkan earning ni, apa kata letak iklan dekat sidebar blog anda. Boleh guna widget list. Letak lah ayat2 yang awesome supaya ramai yang tertarik nak klik. Bayangkan kalau blog anda tu memang ramai giler pageview nya, mana tahu ka nada yang klik ke. Letak je lah, tak salah oun. Huhu.


7. Ok, yang ni rasanya raaaaamai giler yang buat. Main tukar-tukar link. Benda ni rasanya kena buat underground kot. Haha. Lagipun, macam tak best pulak kalau iklan tu tak ke mana, balik2 orang yang main 8share je yang view, tak berkembanglah iklan tu, maka rugilah advertiser. So, fikir-fikirkan.

8. Cara yang ni lebih underground. Letak je link kita bebanyak kat satu site ni, Lik****** (Ok, dirahsiakan), dia akan rotate kita punya link dengan link2 org lain jugak. Yang ni kalau internet korang laju giler kat rumah boleh la sebab benda ni kena on selalu internet untuk dia rotate link2 tu semua. Bagi yang tahu, itu terpulang juga buat anda nak guna cara ni ke tak, internet rumah shad tak laju, so say bye-bye je lah. Lagipun, macam takut je nak buat cara underground ni, kang 8share detect, kena suspend account, tak ke naya. Rugi je kumpul.

8share wajah baru

Rasanya itu je kot tips dan trip untuk up kan earning 8share anda tu. Selamat beramal. Bagi yang nak join 8share, boleh klik SINI untuk daftar. Daripada duk on9 saja tu kan, sambil menyelam minum air orang kata, jom la join 8share. Setakat ni, memang masuk bank duit yang pernah shad cashout tu. Ni ha antara bukti dia >> Cashout Kali Pertama | Cashout Kali Kedua | Cashout Kali Ketiga | 

Cashout Kali Ke-4
KLIK SINI untuk daftar 8share. Okey done, rasanya ini je kot yang nak kongsi hari ni. Terima kasih sudi singgah dan baca. Sebarang pertanyaan, boleh comment di bawah ya. :D

You May Also Like

9 Comment

  1. tengah tunggu 8share proses cash out..:) tq share tips .

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Tahu tak.. kenape earning sy tak naik2 pdhal rmai je org dh tekan link sy.. hurmm.. thu tak kenape??

    ReplyDelete
  4. Tahu tak.. kenape earning sy tak naik2 pdhal rmai je org dh tekan link sy.. hurmm.. thu tak kenape??

    ReplyDelete
  5. Tahu tak.. kenape earning sy tak naik2 pdhal rmai je org dh tekan link sy.. hurmm.. thu tak kenape??

    ReplyDelete

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You