Learn English with WhoHAA

by - October 03, 2014

Greetings and Assalamualaikum to all.
Thank you everyone for visiting my blog.


Regarding to the previous-previous entry (I think last year), on Tips Cara Mudah Belajar Bahasa Inggeris, here we go, I wanna share with all of you another interesting ways. Alahai, speaking la pulak kan. Anda dah praktis tip-tip yang lepas ke belum? Cara mudah belajar Bahasa Inggeris dengan kaedah dan tips Membaca, Menterjemah, Latihan Menulis, Menghafal dan Ketahui Perbezaan. Kalau belum, sila lah terjah entry Tips Cara Mudah Belajar Bahasa Inggeris. Nak belajar Bahasa Inggeris, mesti ada minat dan sentiasa bear in our mind that English is easy. 

Untuk hari ini, shad nak share dengan semua satu platform yang shad rasakan sangat menarik untuk belajar Bahasa Inggeris di rumah. Beginner and intermediate learner should try this. Tak kiralah anda seorang pelajar, peniaga, pekerja mahupun suri rumah, anda boleh cuba. Di sini kita akan mengaplikasikan tips membaca. Platform yang shad maksudkan ialah website WhoHaa.com. Kenapa ianya menarik? Kerana ianya merupakan bahan bacaan yang tidak membosankan disebabkan kaedah penyampaiannya adalah dalam bentuk gambar-gambar yang sangat menarik. 


Memandangkan Shad ni seorang yang sangatlah akan mudah terganggu konsentrasinya, maka shad ambil alternatif/ pendekatan yang mampu menarik perhatian dan minat shad supaya lebih beri tumpuan. Bagi yang kurang menyukai Bahasa Inggeris, anda boleh cuba cara shad ni sebabnya grafik atau penyampaian sesuatu bacaan itu lebih bewarna-warni, mungkin boleh membawa kepada minat dan terus jatuh cinta dengan English. Bagi yang telah mendaftar WhoHAA, mungkin anda setuju dengan shad, ianya boleh improve our English. Right?


Kat atas ni antara contoh-contoh iklan yang disediakan. Menarik kan.

Bagi yang berminat dan ingin mencuba, boleh mendaftar WhoHAA di SINI. Walaupun platform ini merupakan platform pengiklanan, tetapi tak salah jika kita mengambil peluang ini untuk belajar Bahasa Inggeris. Nak-nak ianya PERCUMA sahaja bagi setiap pendaftaran. Untuk lebih memahami apa itu WhoHAA, anda boleh lah baca entry shad tentang Cara Daftar WhoHAA


Yang ini pula, contoh soalan untuk kita jawab. Kumpul banyak points
dan nanti kita boleh redeem hadiah dari whohaa. Shad pernah redeem power bank.

Apa yang menariknya lagi tentang WhoHAA ni, kita boleh redeem barang setelah cukup point yang diperlukan. Sambil-sambil belajar English sambil menang hadiah, tak ke best macam tu. Shad nasihatkan bagi yang baru first time dengar tentang WhoHAA ni, anda mesti baca dahulu entry Cara Daftar WhoHAA untuk memberikan pencerahan yang lagi awesome.

Daftar pantas klik >> Terus ke Page WhoHAA untuk daftar
Tutorial cara nak daftar >> daftar whohaa
Powerbank yang dapat itu hari >> Redeem power bank dari whohaa

You May Also Like

6 Comment

  1. Hai kak!Wani singgah dan klik iklan sini ^^

    http://wani-siulatbuku.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. kak shad!

    saya tag kak shad kat segmen nie singgah ya

    http://sakuraungu92.blogspot.com/2014/10/segmen-bloglist-exchange-by-anne-nurain.html

    ReplyDelete
  3. wow.. bagus ni untuk anak anak murid iols.. tapi they dont get internet connection sebab duduk hostel smartphone kena tahan kekeke

    ReplyDelete

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You