Radiance Signature Whitening & Glowing Series : Soalan Lazim Ditanya

by - October 19, 2014

Greetings and Assalamualaikum to all.

Radiance Signature Whitening & Glowing Series

Maklum mengetahui Radiance Signature merupakan Supplement yang diformulakan sebagai supplement terbaik No.1 Asia untuk kesihatan dan kecantikan. 

Miliki Radiance Signature Sekarang!
Sms/whatsApp RS ke 013-4089328 

sumber - youtube

FAKTA!
✔ Lebih 60,000 kotak tempahan kurang dari 6 bulan.
✔ Lebih 500 testimoni kurang 3 minggu pelancaran

Radiance Signature - Whitening & Glowing Series.
Satu-satunya supplement yang menjadikan kulit anda lebih cerah dan gebu 
seluruh badan seawal 3 hari.

Approved by the Ministry of Health Malaysia - KKM No: 120314/03/149
HALAL certified - HALAL No: 20140424-164308(PR)



 Soalan Lazim Ditanya

1. Betul ke Radiance Signature ni boleh bagi putih, cerah, gebu dalam masa tiga hari?

Betul, memang ada testimoni pengguna yang putih, gebu, cerah dalam masa tiga hari sahaja tetapi ianya bergantung juga pada penerimaan badan seseorang dan genetik. Bagi pendapat Shad, sebelum anda makan atau consume apa-apa supplement pun, sepatutnya anda detox dahulu. Detox ni penting sebab ianya boleh menyingkirkan toxin dalam badan uolls. Apa itu detoks? Detoksifikasi (detoks) adalah proses pengeluaran racun atau zat-zat yang bersifat racun dari dalam tubuh. Sebab tu lah, ada orang makan ubat kurus, tapi tak kurus-kurus pun. Kalau anda search Google, banyak caranya nak detox ni, Contohnya : buat jus lime + cucumber. Perrggh.. Hehe. Lepas dah detox, barulah cepat proses penyerapan vitamin atau collagen yang kita consume tu.


2. Apa beza Radiance Signature dengan collagen lain?

Radiance Signature ini diperbuat daripada 100% collagen ikan gred A yang bermutu tinggi dan berkualiti. Radiance Signature ini juga mengandungi kandungan buah kurma, madu dan vitamin C yang menjadikan collagen ini penuh dengan kebaikan. Di samping itu, ia juga mengandungi gluta buat dan tiada gula tiruan. Pengguna akan mendapat 100% zat dan vitamin yang terdapat dalam collagen Radiance Signature ini.


3. Kenapa harga Collagen ni mahal sangat?

Makanan dan minuman yang kita nak makan, haruslah yang berkualiti. Tidak salah rasanya jika kita invest untuk kesihatan dan kecantikan dalaman dan luaran kita kan. Rata-rata ramai yang sanggup berbelanja lebih untuk menampakkan penampilan yang rapi dengan membeli barangan yang mahal kan. Tidak salah rasanya jika invest sedikit untuk produk yang berkualiti tinggi ini, tambahan lagi sudah terjamin kebersihan pembuatannya, selamat dan halal. 


4. Sekotak Radiance Signature ni boleh tahan berapa lama?

Sekotak Radiance ada 20 sachet. Pengambilan sehari sekali boleh tahan 20 hari. Harga berpatutan kerana kandungan Radiance Signature daripada 100% collagen ikan gred A, sebab tu consume 3-4 sachet dah boleh nampak kesan dah. Tak payah tunggu 4-5 kotak nak putih, gebu dan cerah. 


5. Kalau berhenti ambil Radiance Signature, ada apa-apa side effect tak?

Jawapannya TIDAK
Soalan ni memang soalan paling femes kan. Ye lah, kita dah invest banyak kan. Kalau ada side effect macam tak seronok pulak kan. Sini Shad letak apa kata duta produk ni, Liyana Mardiana.



6. Boleh consume tak bila datang bulan/ period?

Boleh dear, tak ada masalah.


7. Ibu mengandung boleh consume tak Radiance Signature?

Boleh, ibu mengandung pun boleh consume kerana Radiance Signature merupakan supplement kecantikan. Tidak mengandungi kandungan yang berbahaya dan bahan yang meragukan.


8. Perempuan sahaja ka yang boleh consume Radiance Signature ni.

Jawapannya tidak, lelaki pun boleh consume. Bukan perempuan sahaja yang nak nampak cantik kan, lelaki pun nak hensem2 jugak kan.


Miliki Radiance Signature Sekarang!
Harga :
1 kotak - RM180 SM / RM190 SS
2 kotak - RM350 SM / RM370 SS
3 kotak - RM520 SM / RM550 SS

*Harga di atas including postage
=====================
 Boleh terus sms/whatsapp RS ke 013-4089328



You May Also Like

2 Comment

  1. salam , sy follow sini ;)

    http://caraleezaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Terima kasih untuk perkongsian soalan lazim dan jawapan berkaitan Radiance Signature Whitening & Glowing Series. Maklumat ini sangat membantu untuk yang berminat dengan produk tersebut. Jelas dan padat! khind washer dryer

    ReplyDelete

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You