WhoHAA | Giveaway 3000000 Points Everyday

by - January 03, 2015

Greetings!
Idea banyak lak nak update blog awal-awal tahun ni kan.
Salam Maulidur Rasul.

WhoHAA | Giveaway 3000000 Points Everyday
on 1st January till 15th February 2015

Ha, ini nak cerita dekat semua. Berita baik bagi yang ada account WhoHAA. WhoHAA tengah buat giveaway taw. 3,000,000 points to be given kepada mereka yang ada akaun whohaa. Waaah, ini yang best ni, cepat la sikit kan point yang kita dapat tu. Maka cepat la jugak kita boleh redeem barang-barang dekat whohaa. Teringin nak redeem Fujifilm Instax tu. 

Bagi yang baru pertama kali dengar/ nampak perkataan whohaa ni, meh sini Shad nak cerita sikit benda apakah ini. Hehe. Keep reading okkey. Whohaa ni salah satu medium pengiklanan juga. Para ponsor/advertiser/pengiklan akan sponsor iklan mereka, dan kita sebagai members akan diberi ganjaran points untuk setiap iklan itu melalui survey yang dijawab. Setiap servey simple yang dijawab akan diberi point. Dengan points yang terkumpul, kita boleh redeem brang-barang best. Erm, faham ke tak apa yang Shad terang ni? Hehe. 

It's simple. 1. Daftar --> 2. Jawab Survey --> 3. Dapat Points --> 4. Redeem barang . Mudah kan. Dan jangan risau, DAFTAR ADALAH PERCUMA SAHAJA. Daftar pantas KLIK SINI. Toturial Cara Daftar di SINI.

whohaa

Lainnya dengan 8share atau churpchurp, whohaa ini tidak memerlukan orang lain 'klik iklan' untuk kita. Ha, bestkan whohaa ni. Boleh redeem barang. More info dan cara nak daftar boleh KLIK SINI. Macam mana nak dapatkan Superb 2015 3,000,000 Giveaway Free point ni? Mudah sahaja. Jom nak cerita.

Giveaway ni berlangsung selama 1 Januari 2015 hingga 15 Februari 2015. Nak dapatkan Free Points ni melalui Coupon Code yang akan diberikan tiap-tiap hari di Page Facebook Whohaa (https://www.facebook.com/WhoHAA). Coupon Code ini akan diumumkan bila-bila masa pada jam 9 pagi hingga 1 petang setiap hari. Siapa cepat dia dapat. Yehaaa.. Kemudian, anda bukak Account Whohaa anda, pergi dekat Coupun Redeem. Masukkan Coupon Redeem yang diambil di Facebook Page Whohaa tadi.

Contoh :




Masukkan sahaja Code yang diberikan tu. Contoh kat atas ni (020115-4C1A70) Code pada 2 Januari 2015. Cepat-cepat pi redeem dekat Account Whohaa anda. Dah setel. 


Nampak tak yang Shad kasik kaler pink2 tu, Coupon Redeem untuk Hari pertama (350 points), hari ke dua dapat (500 points). Bagi yang masih ragu-ragu, jangan risau sebab Whohaa ni trusted site. Jom la kita usha apa yang Shad pernah Redeem dari Whohaa ni.


Setakat pagi ini (3 Jan 2015), inilah sedikit points yang terkumpul. Nak gigih
kumpul banyak-banyak lagi sebab teringin sangat nak Fujifilm Instax tu.


Redeem Top-up baru tiga kali. Redeem Powerbank baru sekali.
Points available dah kurang sangat dah tu. Ni yang gigih balik ni. Jom sama-sama.
Best taw Whohaa ni. Tak rugi pun daftar. PERCUMA sahaja.

------------------------------------------------------------------------------

Entry yang berkaitan :

Terima kasih baca entry Shad yang panjang berjela ni.
Leave your footsteps, will pay a visit back.

You May Also Like

6 Comment

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You