Peringkat Akhir Hadiah Pakej Pelancongan Ke Jepun

by - March 05, 2015

Greeting and Assalamualaikum to all.
Konniciwa!

Peringkat Akhir Hadiah Pakej Pelancongan Ke Jepun

Entry ini merupakan entry penuh dengan keterujaan dan kesyukuran dan pengharapan.
Tudia. Entry penghargaan buat Japan Budget Trip.

Bermula dari bulan Januari 2015 yang lepas, JBT dan blog ayaharif.blogspot.com dengan berbesar hati telah menganjurkan kontes - Bonus Awal Tahun 2015 yang menawarkan hadiah hebat berupa pakej pelancongan ke Jepun oleh Japan Budget Trip. Alhamdulillah, dengan penuh keterujaannya Shad usha-usha senarai peserta dan pemenang untuk bulan Februari. Lafaz syukur diucapkan sebab terselit lagi sekali url blog aku-vs-dia-shadhira di situ dengan entry 5 Perkara Unik Tentang Jepun. Terima kasih banyak-banyak sebab memilih entry shad antara pemenangnya. Yeah, cakap bab-bab berjalan-jalan ni, rasanya semua orang pun teruja kan. Nak-nak ada yang nak menaja pakej pelancongan kita kan.

Japan Budget Trip



Massive thanks goes to readers yang mendoakan shad up till now. Wish me luck for next entry ya. Ada satu lagi entry yang perlu disiapkan untuk melayakkan diri untuk menang pakej pelancongan ke Jepun dengan JBT ni. Kalau ada rezeki, dapatlah fly ke Jepun, dan dapatlah buat another giveaway untuk uolls, my supportive readers. Hehe. Verangan tak sudah kan Shad ni.

Japan Budget Trip


Peringkat akhir yang mendebarkan. Entry masih dalam draf lagi. Entry seterusnya ini berkaitan dengan pakej pelancongan pilihan ke Jepun iaitu bersama JBT. Jika anda nak buat review berkenaan sesuatu pakej pelancongan, perkara penting yang patut diletakkan di dalam entry adalah apa ya. Sudi-sudikanlah mengutarakan idea dan pendapat anda dengan Shad ya. Appreciate it so much. Hehehe.. TQ so much to all. Dan terima kasih tak terhingga kepada yang mendoakan shad success. Syukron Jazilan..

For more detail, visit the site ya.


Entry berkaitan :

You May Also Like

8 Comment

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You