Shopping Online di Lazada Memang Berbaloi

by - December 09, 2015

Greetings and Assalamualaikum to all

Shopping Online di Lazada Memang Berbaloi. Zaman serba maju dan moden di masa kini, sudah pasti ramai yang cakna dan peduli dengan media sosial dan rangkaian internet yang terbukti memberikan segala macam kemudahan dan kebaikan kepada setiap individu. Mengikut peredaran semasa seiring dengan perkembangan teknologi maklumat, sudah pasti ramai yang peka dengan perkataan shopping online. Pasti ramai juga yang suka dan selalu shopping online bukan. Shopping online atau membeli-belah secara atas talian ini memudahkan dari segala segi dan mampu memberikan kepuasan kepada pelanggan.

Kenapa kita memilih untuk membeli secara online? Dan kenapa Lazada menjadi pilihan untuk membeli-belah? Ya, betul pilihan di tangan kita. Dan pengguna yang berhemah adalah pengguna yang bijak membuat keputusan dan menilai faktor-faktor yang memberikan kemudahan dan kebaikan kepada kita sendiri. Ikuti tiga sebab di bawah kenapa kita harus berbelanja secara online di Lazada.


1. Rock-Bottom Prices/ Harga Terendah

Lazada menawarkan harga yang lebih rendah. Sebagai seorang pengguna yang bijak berbelanja, semestinya kita akan memilih dan berbelanja untuk sesuatu yang berbaloi. Barang berkualiti dengan harga yang lebih murah, siapa yang mampu menolak peluang sebegitu bukan. Di Malaysia, kategori barangan yang paling banyak dibelanjakan oleh online shopper/ pembeli online ialah barangan elektronik, perkakas rumah dan barangan seharian. Di Lazada, mereka menawarkan pelbagai pilihan barangan dari kategori yang disebutkan tadi. Jika berbelanja di Lazada, sudah semestinya kita boleh membuat banyak pilihan bukan. 

Cuba anda klik pada pautan ini [http://www.lazada.com.my], dan anda boleh lihat bermacam-macam barangan yang disediakan dengan harga yang sangat berpatutan. Untuk pengetahuan semua, Lazada akan menganjurkan Online Revolution Sale, jualan murah besar-besaran bagi menghargai pelanggannya dari 10 Disember sehingga 12 Disember 2015. Diskaun sehingga 90%. Jangan lupa untuk rebut peluang ini. Boleh klik di pautan ini [http://www.lazada.com.my/online-revolution/] untuk maklumat lanjut.


2. Shop at Your Own Convenience/ Membeli-belah Mengikut Kemudahan Anda

Ramai yang akan bersetuju dengan slogan ini, "Berbelanja secara online lebih jimat". Kenapa lebih jimat? Satu, jimat bayaran tempat meletak kenderaan. Dua, jimat belanja untuk minyak kenderaan. Bayangkan jika dalam sebulan anda keluar tiga empat kali ke shopping mall misalannya, sudah berapa anda berhabis untuk parking fees dan minyak sahaja. Dengan ekonomi sekarang, rasa-rasanya ramai yang memilih untuk berjimat-cermat. 

Selain itu, dengan hanya bersantai-santai di rumah sahaja, anda mampu untuk membeli barangan yang diperlukan. Tak perlu lagi untuk meredah lalu lintas yang sibuk. Tak perlu lagi untuk merancang perjalanan dan sebagainya. Dengan adanya jaringan internet, semua hanya di hujung jari. Membeli-belah tidak mengira masa, tempat dan waktu.  


3. Spend your Time More Productively /Luangkan Masa Anda dengan Lebih Produktif 

Shopping Online juga boleh menjimatkan masa. Percaya atau tidak, purata individu yang keluar membeli-belah akan mengambil masa selama tiga jam berada di dalam shopping mall. Itu belum lagi dikira masa perjalanan. Jika membeli secara online di rumah, purata masa yang diambil adalah selama satu jam. Jimat bukan. Maka masa yang selebihnya boleh dipenuhi dengan aktivi-aktiviti lain. Pilihan ditangan anda.

Sekarang ini akhir tahun, ada yang nak tukar perabot baru, ada yang nak bertukar perkakas rumah baru, ada yang nak pindah masuk rumah baru, dan tidak lupa juga di akhir-akhir tahun ini, banyak undangan majlis perkahwinan. Sudah pasti ada rakan-rakan dan saudara mara yang ingin memberikan hadiah kepada pasangan pengantin baru bukan. Lazada boleh membantu anda. Pelbagai pilihan barangan yang boleh dipilih dari barangan elektronik, perkakas rumah, perabot, gadget terkini dan banyak lagi untuk anda.  

********************************************
Lazada bakal mengadakan Online Revolution Sale dari 10 hingga 12 Disember 2015. Jangan lepaskan peluang keemasan ini untuk merebut tawaran hebat dengan harga murah dan berbelanja lebih jimat di Lazada. Pengguna bijak adalah pengguna yang berhemah ketika berbelanja. Untuk maklumat lanjut sila layari http://www.lazada.com.my/online-revolution/
********************************************


Entry ini ditulis bagi melayakkan diri untuk menyertai Blogger Contest yang dianjurkan oleh Blogger Sayaiday dengan kerjasama Lazada Malaysia.

You May Also Like

5 Comment

  1. goodluck kak shad :)
    btw, shopping kat lazada mmg best! :D

    sy ada tag kak shad :D

    Nak Menang Header Free?

    ReplyDelete
  2. setuju, berrbaloi...huhu~ all the best okeh !

    http://nonasani.blogspot.my/2015/12/rugi-tak-grab-30-000-free-free-jer.html

    ReplyDelete
  3. Great information. Couldn’t be written much better!
    Keep it up!
    custom logo design services

    ReplyDelete

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You