Safi Shayla Kini dengan Teknologi Hijab Scalp Biotics untuk Rambut Sihat & Lebat

by - May 02, 2022

Safi Shayla Kini dengan Teknologi Hijab Scalp Biotics untuk Rambut Sihat & Lebat. Rambut sihat, segar dan lebat semestinya menjadi idaman setiap wanita. Bila rambut sihat menawan, pastinya akan membuatkan kita rasa lebih yakin. Tambahan pula, dah nak raya, semestinya nak yang terbaik kan? Bagi memiliki rambut yang sihat & lebat, adalah satu kewajipan untuk yang bertudung/ berhijab untuk menggunakan penjagaan rambut yang khas dirumus untuk berhijab. Pendapat peribadi berdasarkan pengalaman sendiri, yang bertutup ini lebih perlu penjagaan yang rapi sebenarnya. Setuju? Bagi yang mengalami masalah kulit kepala & rambut yang merunsingkan seperti berkelemumur, rambut gugur, rambut kering, berminyak dan berbau juga perlu diberi extra perhatian.

Sepertimana yang kita amalkan keseimbangan dari segi pengambilan makanan ataupun penggunaan tenaga selama bulan Ramadan ni, adalah penting juga untuk memastikan keseimbangan kondisi kulit kepala supaya boleh tampil dengan rambut sihat, cantik & lebat raya nanti.


Memperkenalkan Safi Shayla, Pakar Rambut Wanita Berhijab (Hijab Haircare Expert), kini dipertingkatkan dengan teknologi pertama Breakthrough Hijab Scalp Biotics yang dikenali untuk mengekalkan keseimbangan & kesihatan mikrobiom kulit kepala bagi mencapai rambut berhijab yang lebih sihat & lebat.

Hasil penyelidikan Safi Research Institute (SRI), kesihatan mikrobiom kulit kepala wanita yang berhijab didapati kurang seimbang berbanding dengan kulit kepala yang tidak berhijab. Komposisi bakteria jahat yang ada pada permukaan kulit kepala adalah berlebihan daripada bakteria yang baik, akibat factor cuaca yang panas & lembap. Hasilnya, pelbagai masalah kulit kepala & rambut seperti kelemumur, rambut gugur & kulit kepala berbau & gatal mudah berlaku kepada yang berhijab. Oleh itu, rambut berhijab perlukan penjagaan yang mantap.


Safi Shayla kini telah upgrade & diformulasi dengan rumusan revolusi teknologi Hijab Scalp Biotics, pertama di dunia. Diinspirasi daripada Microbiome Science, ia dicipta khas dengan rumusan probiotik untuk membantu penumbuhan bacteria baik, bagi mengembalikan semula/ mencapai keseimbangan mikrobiom kulit kepala. Dengan kulit kepala yang sihat, rambut berhijab lebih sihat & lebat.

Ia juga diperkuatkan dengan 7 Habbatus Sauda Complex untuk membekalkan nutrien yang secukupnya kepada kulit kepala & rambut.

Bagi membantu mengatasi masalah rambut kepam yang sering dialami oleh wanita berhijab, rangkaiannya juga dipertingkatkan untuk memberi haruman yang berpanjangan sehingga 72 JAM!!! walaupun berhijab sepanjang hari!


Mulakan penjagaan mantap dengan syampu Safi Shayla. Tersedia dalam pelbagai variasi yang khas dirumus untuk mengatasi pelbagai masalah kulit kepala & rambut yang kerap dihadapi oleh rambut berhijab. Top 5 Syampu Safi Shayla yang paling popular:

1. Syampu Anti Kelemumur Safi Shayla – berkesan mengatasi masalah kelemumur dengan menghilangkan 99.9% penyebab kelemumur, serta legakan kegatalan kulit kepala dengan sensasi dingin

2. Syampu Kawalan Rambut Gugur Safi Shayla – menguatkan struktur rambut dari akar, kurangkan keguguran rambut & membaiki rambut yang rapuh

3. Syampu Licin Terurus – melembut & melicinkan rambut yang kering dan susah diurus. Rambut licin, lembut & senang disikat, tidak lagi frizzy dan serabut!

4. Syampu Segar Bermaya – rasa segar dengan sensasi dinginnya, syampu ini akan membersih secara mendalam & kurangkan minyak kulit kepala agar rambut ringan, segar & bermaya

5. Syampu Itch Kontrol – hilangkan kegatalan kulit kepala segera dengan sensasi dingin agar rasa lega & selesa


Jom cubalah Safi Shayla sekarang di mana-mana stor berdekatan anda seperti Mydin, Econsave, Lotus, 99 Speedmart, Giant, TF Value, Watsons, Guardian etc, ataupun dari laman e-dagang rasmi Wipro Unza di Shopee https://shopee.com.my

Penjagaan rambut yang rapi penting untuk mengekalkan rambut dan kulit kepala yang sihat,segar dan menawan sepanajang hari.

You May Also Like

1 Comment

  1. Sudah lama saya nak cari haircare yang bagus untuk wanita berhijab. Nampaknya Safi Shayla amat sesuai untuk kita yang selalu berhijab. Tentu akan cuba nanti!

    ReplyDelete

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You